Przejdź do głównej zawartości
Elearning MSCDN
  • Strona główna
  • Szkolenia
  • Wyszukiwarka
  • Zasady
    zasady zapisów na szkolenia prawa autorskie RODO
  • Strona MSCDN
  • Więcej
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
Zaloguj się
Strona główna Szkolenia Wyszukiwarka Zasady Minimalizuj Rozwiń
zasady zapisów na szkolenia prawa autorskie RODO
Strona MSCDN
  1. Kursy
  2. Matematyka

Matematyka

Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 2024/2025 edycja I

Powtórka przed egzaminem maturalnym z matematyki - grupa 2.

  • Autor szkolenia: Anna Koronka
  • Autor szkolenia: Monika Miklaszewska

Sieci współpracy i samokształcenia NMNS 2024/2025

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła
  • Autor szkolenia: Katarzyna Kobylińska
  • Autor szkolenia: Marzena Węgiełek

Rozwiązywanie zadań tekstowych-schematy czy strategie?

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła

Nauczyciel Matematyki na Starcie 2024/2025

  • Kierownik: Maria Bakuła
  • Autor szkolenia: Marzenna Kuć
  • Autor szkolenia: Monika Miklaszewska
  • Autor szkolenia: Grażyna Śleszyńska
  • Autor szkolenia: Admin Łukasz
  • Nauczyciel konsultant: Marzena Kuc
  • Nauczyciel konsultant: Beata Rola

Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych uczniów.

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła

Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych uczniów.

Doskonalenie umiejętności projektowania pracy w oparciu o zdiagnozowane predyspozycje i uzdolnienia matematyczne uczniów.

Przejdź do strony szkolenia

Wdrożenie nowej podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej_2

  • Kierownik: Marzenna Kuć
  • Autor szkolenia: Katarzyna Chmielewska

Projektowanie pracy ucznia uzdolnionego matematyczne - edycja 9.

  • Autor szkolenia: Monika Miklaszewska

Ocenianie wewnątrzszkolne – różnicowanie wymagań edukacyjnych.

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła

Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła

Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.

KSZTAŁTOWANIE KOMPETENCJI NIEZBĘDNYCH DO PRACY NA LEKCJACH MATEMATYKI W KLASACH IV-VIII, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM UCZNIÓW O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH.

Wyposażenie nauczycieli klas IV-VIII w odpowiednie narzędzia oraz metody ułatwiające i uatrakcyjniające kształcenie kompetencji matematycznych uczniów w zróżnicowanym zespole klasowym.

Przejdź do strony szkolenia

Matematyka z technologią: Chatboty i Canva w pracy nauczyciela

  • Autor szkolenia: Aneta Zdzierak-Wierzbicka
  • Nauczyciel konsultant: Grażyna Napiórkowska

Matematyka z technologią: Chatboty i Canva w pracy nauczyciela

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasobami i narzędziami AI dostępnymi na platformie Canva oraz zachęcenie ich do kreatywnego wykorzystania tych narzędzi w codziennej pracy dydaktycznej dla wzbogacenia warsztatu pracy i rozwijania kompetencji cyfrowych.

W ramach kursu odbędą trzy spotkania szkoleniowe:

I zajęcia - Wprowadzenie korzystania z platformy Canva i tworzenie materiałów graficznych

Przegląd zasobów platformy Canva.

Tworzenie materiałów edukacyjnych z wykorzystaniem gotowych szablonów Canvy.

Prezentacja zasobów Canvy przydatnych w pracy nauczyciela matematyki, w tym aplikacji opartych na AI, takich jak: Equations, Math Draw, LaTex Math.

II zajęcia - Tworzenie materiałów do lekcji z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.

Tworzenie scenariusza lekcji z zastosowaniem Magicznego Tekstu oraz narzędzi ChatGPT i Copilot.

Tworzenie kart pracy dla ucznia z zastosowaniem zasobów platformy Canva.

Dostosowanie zapisu matematycznego przy użyciu aplikacji dostępnych w Canva.

Konwersja scenariusza lekcji na prezentację multimedialną.


III zajęcia -   Zaawansowane prezentacje i integracja danych w Canva.

Tworzenie prezentacji z zastosowaniem zbiorczych narzędzi i tabel wygenerowanych przez zastosowanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.

Dostosowanie prezentacji poprzez dodawanie interaktywnych elementów np. testy Quizizz.

Nagrywanie pokazów prezentacji oraz tworzenie filmów edukacyjnych.



Przejdź do strony szkolenia

Forum Aktywna Tablica - matematyka

  • Autor szkolenia: Marzenna Kuć
  • Autor szkolenia: Monika Miklaszewska
  • Autor szkolenia: Grażyna Śleszyńska
  • Autor szkolenia: Beata Dorota Wąsowska-Narojczyk
  • Autor szkolenia: Marzena Węgiełek
  • Autor szkolenia: Aneta Zdzierak-Wierzbicka

Gry i zabawy dydaktyczne na lekcjach matematyki -o uczeniu podejmowania decyzji.

  • Autor szkolenia: Maria Bakuła

Gry i zabawy dydaktyczne na lekcjach matematyki -o uczeniu podejmowania decyzji.

Celem kursu jest doskonalenie umiejętności wykorzystania gier dydaktycznych w procesie indywidualizacji nauczania matematyki. Wplatając w edukację szkolną elementy gier i zabaw, stwarzamy sytuacje, w których uczniowie angażują się w to, co robią, chętnie pracują i dążą do osiągnięcia jak najlepszych wyników. Aktywizacja ucznia, która pobudza go do samodzielnego myślenia, to przewidywanie, poszukiwanie, eliminowanie niepotrzebnych kroków, tworzenie pomysłów i orientacji”

Zapraszam Wszystkich Nauczycieli chętnych do doskonalenia własnego warsztatu pracy.

Przejdź do strony szkolenia
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną
Wspierane przez Moodle