ROZMOWY PRIORYTETOWE. Autorytety o języku łacińskim i kulturze klasycznej,wychowawczej roli szkoły oraz blaskach i cieniach oceniania szkolnego
Cel: Konferencja ma na celu poszerzenie wiedzy i umiejętności dyrektorów szkół w zakresie rozumienia i wdrażania kierunków polityki oświatowej Państwa.
Grupa docelowa: Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów szkół.
Forma: Konferencja będzie odbywać się w formie podcastów, które będą dostępne na platformie Moodle od 1 stycznia 2024 r. do 29 lutego 2024 r.
Program: Konferencja będzie podzielona na cztery moduły:
1. Wspierać rodzinę, czy współpracować z rodziną? O wychowawczej roli szkoły w świetle współczesnych wyzwań i zagrożeń.
2. Dlaczego warto uczyć się łaciny i co może dać współczesnemu człowiekowi kultura klasyczna?
3. Czy możliwa jest szkoła bez oceny?
4. Dyskusja wokół oceniania szkolnego
Prelegenci:
- Moduł 1: dr Aleksandra Piotrowska, Uniwersytet Warszawski
- Moduł 2: ks. prof. dr hab. Artur Katolo, Uniwersytet Jagielloński
- Moduł 3: dr Marzena Żylińska, Uniwersytet Gdański
- Moduł 4: Krystyna Mucha, dyrektor Wydziału Kształcenia Ogólnego Kuratorium Oświaty w Warszawie, Sławomir Kasprzak, dyrektor Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 w Warszawie
Warunki uzyskania zaświadczenia: odsłuchanie co najmniej 2 podcastów:obowiązkowego: "Dyskusja wokół oceniania szkolnego"
i dodatkowego wybranego spośród trzech pozostałych, zgodnie z potrzebą Państwa szkoły
Zapraszamy oczywiście do odsłuchania wszystkich materiałów!
Życzymy przyjemnego i owocnego uczestnictwa w konferencji!